mandag 28. februar 2022

Nytt sosialiseringsforsøk, og et kaketips.

Som jeg fortalte i et tidligere blogginnlegg, lå halve familien strøkent i Korona da jeg hadde bursdag. Det var kun to her på besøk i det første laget. Det førte til at det ble et nytt bursdagslag da de andre var på bena og utenfor faresonen igjen. Vi var åtte til bords nå på søndag. Og da var det bare meg fra det første laget som var med. Men det var veldig koselig, begge deler!

Siden det ikke ble så stort oppmøte den første gangen, tok jeg sjansen på å fryse ned ostekaken jeg hadde bakt, og det gikk heldigvis veldig bra. Det er et godt tips til deg om du skal bake kake og skal bruke noe av den senere. Men jeg tror ikke alle kaker egner seg like godt, altså. Men den ostekaken jeg lagde går fint. 

Jeg satte rett og slett hele kaken tilbake i kakeformen, pakket den inn i litt plastikk og en plastpose, og satte den rett i fryseren. Enkelt og greit. Veldig glad for at det gikk an med denne kaken, det gjorde alt mye enklere for meg!

Som du sikkert skjønner, har det vært litt andre ting enn skrivingen å ta tak i de siste dagene, selv om det har vært litt småredigering innimellom.  Men det kommer jo av at det ble litt  endringer i planene mine. Men nå håper jeg at det er skrivingen jeg skal drive med en stund fremover.

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?