søndag 31. juli 2022

Oppdatering, bilderedigering og verandalunsj

Sommerlig besøk i Bærum
Sommerlig besøk i Bærum.
Den siste uken etter at jeg kom hjem fra Nord-Norge, har jeg fått gjort litt andre ting som har ventet en stund. Før Nord-Norge-turen var det jo bare skriving som sto i hodet på meg. Det går litt i bølger, det der. 

Det første jeg gjorde da jeg kom hjem, var å ta tak i de lenge påtenkte oppdateringene av medisinskjemaer som skulle sendes inn, dette har vært utsatt litt for lenge. Det har også vært andre utsatte oppdateringer som måtte gjøres, og det føltes fint å endelig være ajour. Noe av det gikk kanskje litt fort, men jeg tror det skal være greit likevel.

Fredag var jeg en tur i Bærum på familiebesøk, sammen med søsteren min. Vi satt på verandaen og lunsjet i det nydelige været, med baghuetter og hvitvin. Veldig koselig! 

Ellers så har jeg arbeidet en del med fiskekake-bloggposten min, det var litt jobb i Photoshop med å beskjære, forminske og sette sammen bildene. Men det har vært litt godt å jobbe med  andre ting enn bare bokmanuskriptet, tror jeg trengte det.

Håper at du som leser også har hatt en fin uke!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?