mandag 13. februar 2023

Ostekake og familieselskap.

Som jeg snakket om i blogginnlegget Håper å snart kunne ta fatt igjen, har det vært litt annet også nå i det siste, enn skrivingen. 

Jeg har, tradisjonen tro, feiret bursdag med familien her hjemme. Veldig koselig! I forbindelse med det har det blitt en del fokus på ryddig og kakebaking! Så fint at alle gjestene mine hadde mulighet til å delta, i fjor ble bursdagslaget delt i to. Og så er det så hyggelig at gjestene skryter av ostekaken! 

Jeg har innimellom lurt på om de ikke snart er lei av den kaken, siden jeg lager den nesten hver bursdag. Men tvert i mot, sier de at de blir skuffet hvis jeg disker opp med en annen kake :-)

Under ser du før og etter-bilder av bursdagskaken min;


Ostekake i produksjon på kjøkkenet hos Gro Jeanette.
Ostekake i produksjon på kjøkkenet
hos Gro Jeanette.

Ostekake i bursdagsselskapet hos Gro Jeanette.
Fra bursdagsselskapet mitt,
med ferdig ostekake.



 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med bursdag! Ja, den kaken tåler nok å bli spist flere ganger :) Jeg er også vannmann, men i år ble det bursdag på skrivereise, så ikke noe kake på meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, og gratulerer med vel overstått til deg også! Når man har bursdag må man ha lov til å unne seg litt ekstra!:-)

      Slett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)