søndag 13. august 2023

Blogger med nye briller.

Som jeg fortalte for en stund siden, var jeg hos optikeren før jeg reiste på ferie til Nord-Norge.  De nye brillene ble imidlertid ikke ferdige før jeg reiste.

For noen dager siden fikk jeg endelig hentet brillene. Og jeg arbeider fortsatt med å venne meg til dem, men det går seg nok til. Jeg har aldri hatt progressive briller før, så det er en tilvenningssak. Det blir nok bra.

Søsteren min og jeg var også ute i Bærum og besøkte mamma en tur denne uken. Eller rettere sagt samme dagen, for vi var innom og hentet brillene på veien dit. 

Uken bar også preg av etterarbeide etter sommerferien. Blant annet var det omtrent tomt for medisiner hos meg, så det måtte bestilles opp, og ble levert på onsdagen.

Dette ble et litt kort blogginnlegg, og handlet mest om oppfølging av tidligere saker. Men siden jeg i hvertfall fikk gjort det, tyder det vel på at det er håp for de nye brillene mine, og det er jeg glad for!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Er glad jeg greier meg uten progressive briller - enn så lenge. Da jeg tok synskorrigering fikk jeg ulik styrke på øynene sånn at jeg kan fokusere greit både på avstand og på leseavstand. Det funker greit i det daglige, men hvis jeg skriver til langt på natt blir jeg sitende med avstands øyet lukket, og det ser sikkert rimelig snålt ut :) Med databrillene holder jeg ut litt lenger...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk for kommentar! Ja det er litt styr med nye briller, det kan ta litt tid å bli ordentlig venner med dem :-)

      Slett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?