fredag 17. november 2023

Oppdateringer i manuskriptet, og en vaksine.

Sist fortalte jeg om en litt rotete skrivesøndag. Det ble til en viss grad noen litt rotete dager etter det også, på grunn av konkrete ting som skulle gjøres, og planlagte gjøremål som skiftet dag.

Men bortsett fra det har det vært en del redigering i manuskriptet. Og siden jeg har endret tittel på boken min, er det viktig å følge opp så det samsvarer med innholdet også. 

Jeg har en periode følt at jeg har hatt litt lite konkret å blogge om, da det meste handler om manuskriptet og ting jeg har fortalt om før.

Men jeg kan kanskje nevne at i dag var jeg hos fastlegen og tok influensavaksine. Så er jeg litt bedre rustet frem mot  jul, kanskje?

God helg!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?