fredag 30. august 2013

Omlegging av planene på grunn av smerter.

Håper at du har en fin dag! Jeg pleier ikke å skrive så mye om eksisterende blødninger eller smerter som reduserer meg fullstendig og tvinger meg til å legge om planene, men nå skal jeg gjøre det, ettersom egen helse faktisk skulle være et av hovedelementene på bloggen min. Våknet i morges, strakk meg litt, og det var det. Kink i nakken. Det kjennes ikke ut som det er av det aller verste enda, kink er jo noe alle kan få. Men jeg vet hvordan det kan utvikle seg. Ofte setter det seg en blødning i kinken, og da hjelper det jo ikke bare å tenke at man får ta tiden til hjelp og at det går over.

Jeg greier faktisk å sitte oppreist og skrive, men jeg sitter litt anstrengt, merker jeg. Prøver å få i meg en kopp kaffe samtidig, og når jeg bøyer hodet litt bakover for å drikke kaffen, gjør det vondt i nakken med en gang. Nakken har låst seg på et punkt, og det gjør at resten av kroppen, for eksempel ryggen blir litt anstrengt, den også. Har tatt ut medisin fra kjøleskapet, og må se å få den i meg. Medisindagen min er egentlig ikke før i morgen, men av erfaring vet jeg at når det er sånn bør man kanskje rokkere litt på de faste dagene. Men når det er sagt, er ikke dette foreløpig like vondt som smerter relatert til kink som jeg beskriver i for eksempel Kriseplan på nyttårsaften.

Men nå sitter jeg altså her igjen. Jeg har jo hatt dette mange ganger, men det er som du skjønner litt ulik smertegrad avhengig av hvor kinken sitter, og om det er gått blødning i den eller ikke. Tenker jeg dropper den handleturen på Manglerud i dag, kan ikke kjøre bil med denne nakken. Det er jo tross alt ikke første gangen jeg dropper eller utsetter ting på grunn av smerter eller blødninger. Nå er jeg utslitt av å sitte her å skrive, så jeg avslutter her.

PS: Ikke be meg snu på hodet og se til venstre eller oppover, for det greier jeg ikke. God fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)