søndag 1. september 2013

Utekveld med familien.

Jeg var litt spent på om jeg kom meg av gårde i dag. Jeg skulle ut på byen med noen fra nærmeste familie, men ettersom jeg har hatt kink i nakken noen dager som jeg skrev om i forrige innlegg, var det absolutt ingen selvfølge. 

Imidlertid utviklet ikke smertene seg i så stor grad som jeg på forhånd hadde fryktet. Av erfaring vet jeg at det gjerne setter seg blødning i kink. Dagen gikk med til å holde øye med om kroppen fungerte bra nok eller ikke. Men etter medisiner, en dusj og en hvil, fant jeg ut at jo, dette vil nok fungere!

Turen gikk til Aker Brygge, det var faktisk der vi var sist også! Veldig koselig, jeg spiste blåskjell med Chili, Koriander og ingefær. Akkurat det hadde jeg ikke vært borti før, jeg er vant med blåskjell a'la Creme, men Chili var også veldig godt! Vi var først tre, og etter hvert fire fra familien tilstede. Etter noen timer avsluttet vi på et annet utested. Kanskje ikke akkurat det beste bildet av meg dette, men det får gå... :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?