mandag 9. februar 2015

Nostalgiske sosiale medier og annet hverdagsliv.

Som jeg har sagt før også, så er det ikke alltid jeg deler bloggpostene mine på sosiale medier, i allefall ikke alle sosiale medier. Det kommer nok litt an på hvor personlige bloggpostene er. Selv om bloggen ligger offentlig ute på nett, er det ikke alltid jeg deler aktivt, for å si det sånn. Etter å ha blogget en god stund nå, regner jeg med at de som gjerne vil følge bloggen min følger den.


Andre ting igjen er det morsomt å dele. I dag for eksempel, la jeg ut den aller første bloggposten jeg skrev, på Twitter, og skrev at "Det er alltid nostalgisk med den aller første bloggposten", og så lenket jeg til den. Det gikk bare sekunder før en person jeg ikke kjenner favorittmarkerte den tweeten!


Og ellers? Jeg venter for tiden på at de nye brillene mine skal bli klare til henting. Hadde håpet på å få hentet dem i morgen, men jeg har ikke fått noe varsel enda, så da er det vel litt for tidlig. Det blir bra å få dem hjem i allefall. Hadde besøk av min hyggelige hjemmehjelp i morges, alltid koselig å prate med henne. Må bare passe på at jeg ikke forstyrrer henne i arbeidet! Jeg har mye annet å drive med også for tiden, kommer vel tilbake til det etter hvert, hvis du henger med?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. God morgen på en tirsdag! Jeg er nok ikke aktiv på sosiale medier, men ja, det er fascinerende hvordan noe man deler kan spres og kanskje til og med nå noen som trengte akkurat det akkurat der og da :) Jeg har brukt mye tid på blogging og div forum i mange år, og det er jo også sosiale medier bare litt "gammeldags" kanskje. For mange blir det jo i meste laget med en hel tekst. Uansett liker jeg nok det bedre enn alle de løse bitene.
    Venter spent på mer om den teksten du nylig sendte fra deg, men kanskje du trenger de nye brillene først, he-he :) Fin dag!

    SvarSlett
  2. Takk for det! Og jo da, i morges pep mobilen min, og sa meg at lesebrillene mine var ferdig, så da fikk jeg hentet dem. De andre var ikke ferdige enda. Veldig greit at det gikk an å dele det opp, og at en ikke måtte vente til alt var klart!

    Jeg vet foreløpig ikke noe mer om den teksten jeg sendte fra meg for en stund siden, bortsett fra at jeg egentlig bør forvente svar omtrent nå. Forsøker å ikke ta sorgene (eller gledene) på forskudd :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget?