tirsdag 10. mars 2015

Heldigvis ingen indre blødning denne gangen.

Som jeg sa i en kommentar til forrige blogginnlegg, gikk det veldig mye bedre med det røde øyet mitt da jeg bare fikk riktig behandling. Og det var heldigvis ingen blødning denne gangen.

Det er ofte ikke godt å si om det er blødning eller ikke, ettersom det av og til kan utvikle seg en blødning i ting som ikke i utgangspunktet er det. Øyet er ikke helt bra enda, men det er ikke lenge før. Det er i allefall ikke så veldig rødt lenger. Må si jeg har følt meg litt avhengig av solbrillene mine disse dagene for å skjule problemet - enda godt at det har vært sol, da!


Jeg har forresten rettet litt på bloggintroen min, for å forsøke å få den mer nøyaktig og konkret. Så hvis du vil støtte bokprosjektet mitt moralsk, vet du hva du har å gjøre - bli en følger av bloggen :-) Vil samtidig benytte anledningen til å takke de som allerede er det! Det betyr mye. Tusen takk også for alle de flotte tilbakemeldingene jeg har fått på bloggen hittil!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?