tirsdag 7. april 2015

Mange personlige bloggkommentarer!

Da var påsken 2015 over! Etter mye aktivitet de første påskedagene, med både bilverksted, familiemiddag, frisørtime, lunsjavtale og koselig middag ute på skjærtorsdag, hadde jeg en stille og rolig langfredag, deretter en ganske produktiv påskeaften skribentmessig og deretter en rolig søndag, og så en påfølgende 2. påskedag-mandag fylt med redigering av nettside. Med andre ord har jeg fått gjort litt av hvert.
I forrige bloggpost la jeg ut en mulighet til å gi tilbakemeldinger på bloggen, dersom noen ville gjøre det litt mer generelt enn bare på konkrete bloggposter. Og gjett om jeg fikk tilbakemeldinger! Både på den bloggposten og på flere andre bloggposter og hovedsider på bloggen min! Flere av dem kom fra forfattervenninne Sarita Skagnes som jeg har fortalt om tidligere på bloggen min i forbindelse med boken hennes Bare en datter.

Som du kanskje vet fra før, kjenner jeg Sarita fra ungdomstiden, da vi hadde mye moro med felles venner! Hun hadde tydeligvis lest seg grundig opp på bloggen min, kjempekoselig at hun ville kommentere også! Det er veldig inspirerende med så mange flotte kommentarer som jeg ofte får på bloggen min! Hurra for gode tilbakemeldinger!
Håper at du også har hatt en fin påske og en god start på hverdagen igjen!Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?