tirsdag 15. september 2015

Må tilbake til nåtiden innimellom.

Da jeg var på et bloggkurs med Otters , eller Christine Otterstad som hun egentlig heter, for ganske nøyaktig et år siden, hørte jeg at ikke alle blogginnlegg behøver å være perfekte, men at man bør være stolt av i hvertfall hvert tredje. Dette er kanskje et av de blogginnleggene innimellom, som kanskje ikke er det aller beste, men som er med på å gjøre bloggen til det den er, og gi den litt av hverdagslivet mitt. Det er jo viktig å komme seg ned på jorden igjen og til nåtiden innimellom alle refleksjonene, drømmene og tilbakeblikkene. Enig?

I dag fikk jeg tilsendt nytt bevis for HC-parkering i posten, som jeg søkte om fornyelse  av for en stund siden. Det er i sannhet en stor lettelse med det kortet, det gjør at det er flere muligheter på parkeringsfronten, noe som igjen gjør at jeg føler meg friere og det er lettere å dra avgårde med bil uten å måtte tenke på at jeg sannsynligvis må gå kjempelangt når jeg ikke er i stand til det.

Ellers så går livet sin gang med blogging og å svare på bloggkommentarer fra folk, og å kommentere på deres blogginnlegg. Har blant annet en god del bloggkontakt med flere skribenter som også er bloggere, noe som er veldig hyggelig og inspirerende. Jeg vet jeg  har nevnt litt om dette tidligere, men en god ting kan som kjent ikke sies for ofte! Ellers så blogger jeg jo litt på ULFF-blogger også, så det blir en god del blogging, ja!


Nå skal jeg avslutte her, men vi høres igjen før du vet ordet av det, hvis du vil?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?