torsdag 22. oktober 2015

Mer nostalgi om fugler og bokutgivelse - og en liten konkurranse.

Kjære leser!

Den forrige bloggposten min ble virkelig et dypdykk i gamle dager, en konfrontasjon med min tidligere store interesse, undulatene mine, men også med fortvilelsen over å måtte gi dem vekk på grunn av allergi.

Ved første øyekast kan en selvsagt spørre seg hva dette har med primærsykdommen min, blødersykdommen å gjøre, men alt henger sammen på et vis. Hadde ikke jeg vært så dårlig til beins at jeg måtte både avslutte barnehagejobben, men også opereres i ankelen, så hadde jeg for eksempel ikke vært så mye hjemme sammen med fuglene. Og hadde jeg ikke hatt primærsykdommen min, ja så hadde jeg jo aldri bodd der jeg bodde, ettersom jeg leide leiligheten på Vestli av den gangens Institutt for blødere (I dag Senter for sjeldne diagnoser.)

Det var vel nok om gamle dager, eller nei forresten; Nå skal vi til litt nyere tid, men det er fremdeles noen år tilbake og et lite hopp temamessig; Akkurat i dag er det faktisk hele fem år siden juleboken Desember ble utgitt! For nye lesere er dette en antologi laget av oss i ULFF - Unge Lovende Forfatteres Forening.
Desember-boken 5 år!

Hva? Har du ikke boken Desember i bokhyllen? Hvis du er rask og kommenterer under denne bloggposten og forteller hvorfor du synes at jeg skal sende den til deg, så skal jeg finne en verdig vinner blant de som kommenterer! Gjelder kun innenfor Norge, og ikke medforfatterne og de som allerede har kjøpt boken fra før. Kommentarer på mail og sosiale medier teller ikke, kun direkte på denne bloggposten!

Ha en fortsatt finfin kveld!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


----------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Jeg har jo hatt den store gleden av å lese og vurdere et anmeldereeksemplar så synes ikke du skal sende den min vei. Men lykke til med å gi den vekk. :)

    SvarSlett
  2. Takk for det! Ja, det var superhyggelig at du ville lese og gi din kommentar til den boken :-) Alltid spennende å lese hvordan andre ser på ens egne tekster!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)