fredag 18. mars 2016

I dag ble det jo bare surr...

Kjære leser!

I dag har jeg hatt følelsen av å bare surre. Begynne på flere ting, men ombestemme meg underveis. Sånn som i forrige blogginnlegg for eksempel.


Jeg innrømmer det, jeg ombestemte meg og slettet innlegget fra bloggen. Følte det var litt for avslørende. Jeg er rett og slett litt usikker og syntes det innlegget sa litt for mye om innholdet og detaljer i boken jeg er medforfatter i. Hm. Hadde ikke sagt noe konkret om boktittel etc, men litt om temaer som er nevnt i kapittelet mitt, og det var kanskje litt dumt, ja. Da er det jo nesten like greit, eller kanskje bedre, å legge ut konkret boktittel..

Men som om ikke det var nok, da, så skrev jeg et midlertidig innlegg på bloggen om at jeg hadde trukket innlegget tilbake. Det innlegget var tenkt å ligge ute midlertidig bare, og det ble jo sånn, for jeg trakk det også tilbake, jeg... Hehe. Dette siste innlegget som jeg holder på med nå er da det tredje jeg skriver om den saken. Denne gangen bruker jeg det jeg skrev sist, men putter det inn i en litt bedre sammenheng som faktisk går an å forstå (tror jeg).

Som du skjønner, det  er ikke alltid det blir like målrettet og produktiv skriving. Jeg greier som regel å holde meg til saken, men noen ganger blir det, ja nettopp, bare surr....

PS: Nei, du trenger ikke være redd, jeg skal ikke slette dette innlegget... Ikke ennå i hvertfall?!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg har vært litt mer opptatt enn vanlig de siste par dagene med fulle arbeidsdager ute, så jeg gikk like godt glipp av hele surringen din, hehe. Men regner med at du legger det første innlegget ut igjen litt senere, da. Det må vel være lov å ombesteme seg iblant, i alle fall når det jo ikke roter det til for andre enn deg selv. Jeg har også lagt ut enkelte blogginnlegg som ble slettet like etterpå. Men i det siste har jeg ikke brydd meg om å rette noe - det er sikkert ikke så mange som bryr seg uansett - sånn egentlig :) God helg!

    SvarSlett
  2. Takk for svar! Nei, det er sikkert ikke så mange som legger merke til det eller bryr seg om det uansett, hehe. Bare meg selv som er redd for at ting ikke er bra nok, enten det er for surrete eller for avslørende!

    Like greit at du gikk glipp av det. Men da gikk du kanskje glipp av påskehistorien min for et par innlegg siden også, da. Den ligger i alle fall der, om du vil titte.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)