tirsdag 10. mai 2016

Akkurat i dag passer møte bedre enn bursdag...

Helt ærlig? Jeg føler meg usikker i forhold til generalforsamlingen i borettslaget i dag. Det pleier å være veldig mange hyggelige naboer der, men det har satt seg en indre blødning et sted mellom nakke og skulder, og det kjennes ikke veldig behagelig. Satte blødermedisin i stad, selv om det var litt utenfor programmet, men det er faktisk ikke alltid man har noe valg. Da medisinen begynte å virke ble jeg litt bedre, så jeg greide i hvertfall å få gjort det jeg skulle så langt, men erfaring tilsier at dette ikke blir noen liten sak. Får se hvordan det utarter seg.

Egentlig er jeg heldig. Vanligvis pleier det å arrangeres bursdagsselskap i familien denne dagen, men akkurat i år er den flyttet til en annen dag, fordi det passet best for flere. Sånn sett er jeg heldig, tror ikke jeg hadde våget å kjøre bil i denne tilstanden, og de jeg ofte sitter på med, kunne uansett ikke i dag. Og man bør helst kunne snu på hodet om man skal være sjåfør selv, vet jeg... Så jo da, et møte i borettslaget er nok å foretrekke akkurat i dag. Det må jeg forsøke å få med meg, håper at jeg greier det.

Har også ringt sykehusapoteket da jeg er i ferd med å slippe opp for medisiner. Jeg har jo hatt flere større indre blødninger i det siste og trengt litt ekstra medisiner, og derfor har jeg gått litt raskere tom for medisiner enn planlagt. I tillegg kommer det jo straks noen helligdager, så det er best å følge opp så man ikke får seg en overraskelse.

Og ja, ja, ja, jeg vet at alt dette høres litt voldsomt ut, men innimellom er faktisk slikt min hverdag, ting jeg må forholde meg til, planlegge og inkludere i livet. Det kan gjøre ting usikkert, virke frustrerende eller irriterende, men det er ikke alltid så mye å gjøre med det.

Tenker at den generalforsamlingen er en god plan, jeg skal bite tennene sammen og klare det på et vis. Og jeg skal forsøke å holde dere oppdatert!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?