mandag 16. januar 2017

Tilbake etter skrivepause:-)

Kjære leser!


Har du noen gang hatt følelsen av å trenge en liten pause, kanskje en liten skrivepause? Det er det jeg har hatt de siste dagene. Kombinert med en mulighet til å ordne en del andre praktiske ting. Jeg fant på et tidspunkt ut at jeg hadde litt mye å ta igjen på enkelte områder etter julen. Ting som skulle ordnes, oppdateringer her og der... Derfor har jeg vært litt mindre på bloggen nå, dessverre. Og ja, jeg vet jo at jeg sa jeg var klar for hverdagen, altså. For jeg trodde jo det. Jeg er lei for forsinkelsene!

Jeg har også hatt litt trøbbel med blødning i ankelen igjen en periode, og har ikke vært så flink til å gå i det siste. Det har sikkert påvirket meg litt, det også. Men nå ser det i alle fall ut til at jeg er på bena igjen :-)

For en stund siden
kåret jeg jo vinneren i romjulskonkurransen min på min Facebook-side. Premien sendte jeg av gårde i dag. Grunnen til at det tok litt tid, var at jeg visste at vedkommende skulle reise på ferie en ukes tid, og tenkte det var unødvendig at premien skulle bli lenge liggende og ta opp plass i postkassen hennes :-)


Det vil snart komme et innlegg som jeg har tenkt på en stund. I morgen er det forresten varslet Diesel-forbud i Oslo. Og jeg skal ut og kjøre. Med Diesel-bil, ja. Kanskje jeg følger opp denne saken også på bloggen min etter hvert?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)