torsdag 21. juni 2018

På vei tilbake til hverdagen.

Jo da, jeg farter fremdeles sittende rundt i leiligheten min. Men denne gangen i rullestol som er mest riktig akkurat nå, ikke kontorstol som jeg nevnte sist

Det er ikke greit å få gjort ting når man absolutt ikke kan belaste foten. Men nå har jeg fått hjelp til å både lokke rullestolen ut fra boden, og assistanse da jeg skulle sette dobbel dose blødermedisin. Jeg hadde ikke så store sprøyter, derfor måtte jeg lage til to enkle og bytte sprøyte underveis i medisineringen. Når det er krise, er dette en god løsning. Jeg har fortalt om dette tidligere også. Å kople over til ny sprøyte midt i medisineringen greier jeg ikke uten hjelp, og denne gangen var det mamma som var på besøk og hjalp meg med dette.

Det er ikke fullt så vondt å belaste foten lenger, og det er jo et godt tegn. Problemet akkurat nå er vel mer at jeg ikke helt tør å stole på at det går bra. Jeg har som jeg har nevnt før, noen dårlige erfaringer med ankelledd fra før. Så ja, jeg forsøker å komme meg opp på krykkene innimellom, men synes utviklingen går litt sent. Jeg har fulgt opp den medisineringen jeg ble anbefalt, og ser frem til å komme meg opp av rullestolen.

Foto: Gro Jeanette Nilsen
Flott regnbue utenfor i kveld!
I går fikk jeg forresten tilsendt det ferdige oppsettet av artikkelen jeg skrev for en stund siden, sånn som den vil stå i bladet som kommer snart. Veldig spennende å se resultatet, selv om jeg ikke regner noe prosjekt som ferdig før den endelige versjonen foreligger! Men det skjer nok ganske snart, virket det som.

Veldig flott regnbue utenfor vinduet mitt nå i stad, forresten!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?