lørdag 22. september 2018

Sykebesøk og helseperspektiv.

Det er helt tydelig at jeg var i mimrehjørnet i min forrige bloggpost Minne om en hyggelig respons på artikkel! Jeg tenkte nok at det kunne være hyggelig med en annen og litt eldre vinkling på skrivingen min.

I dag har jeg vært på familiebesøk. Behøver ikke gå så veldig i detalj, men kan vel si at hun er den av oss med dårligst helse akkurat nå for tiden, selv om det nok er forbigående. Det er et interessant perspektiv, da jeg alltid har vært den syke, og de andre har normalt vært pårørende. De gangene den vinklingen snur, blir det derfor veldig synlig. Jeg kan ikke huske da jeg sist var på sykebesøk der. Hadde med meg en bunke gamle ukeblader og en eske med After Dinner Sweet-sjokolade kjøpt på Kiel-turen litt tidligere i høst :-)

Jeg kan vel imidlertid heller ikke si at hc-bilen min var så frisk at det gjorde noe. Da jeg skulle starte motoren for å kjøre hjem, slo den seg helt vrang med en automatisk åpning av baklukedør da jeg vred rundt nøkkelen, det tok sin tid å få lukket den bakdøra. Jeg har jo hatt trøbbel med bakdøra tidligere også. Men fikk det til etter mye om og men. Og på turen utover var det omkjøringer på grunn av stengt vei, og da greide jeg selvsagt å rote meg vekk, he he. Ikke den største flaksen i dag, med andre ord. Men selv følte jeg meg ganske frisk (takket være jevnlig medisinering) og er selvfølgelig glad for det :-)

Dette ble et kort blogginnlegg, da jeg er litt sliten etter dagens gjøremål. Jeg kommer sterkere tilbake snart!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)