torsdag 29. november 2018

Diktet Tusen tårer ble lest opp!

Husker du at jeg fortalte om hun som hadde tatt kontakt og ville lese opp diktet mitt Tusen tårer i en begravelse hun skulle i? Jeg fikk for en liten stund siden tilbakemelding om at diktet ble lest opp. Veldig hyggelig med en sånn tilbakemelding!

Ellers så har jeg drevet med litt redigering i et par konkrete kapitler i bokmanuskriptet mitt. Tenker å se enda nærmere på det i helgen. I tillegg har jeg noe annet skriverelatert som jeg tenker grundig gjennom for tiden. Men har vel egentlig bestemt meg, skal komme tilbake til det etter hvert. Har som vanlig flere ting jeg arbeider med samtidig. Noen ganger tenker jeg at det kanskje hadde vært lettere å håndtere et prosjekt om gangen... 

Jeg har forresten ommøblert litt på skrivebordet. Det førte til at bokmanuset mitt har fått sin egen plass. Veldig greit, så slipper jeg å flytte rundt på det og bruke tid på å rigge meg til, om du skjønner, når jeg skal rette eller lese i selve papirmanuset. Anbefales! 

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre, og jeg blir glad hvis du vil kommentere!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)