tirsdag 9. april 2019

Ventet på budbil som ikke kom...

Det er ikke alltid ting går som planlagt. I dag skulle det komme medisinlevering fra Rikshospitalets apotek med budbil. Enkel sak, jeg får jo jevnlig levert medisiner fra dem. 

For å gjøre en lang historie kort; Jeg ble lovet at budbilen fra Bring skulle komme innen klokken tolv. Klokken tre hadde jeg enda ikke hørt noe, og jeg ble litt urolig og en smule lei. Man vil jo ikke ringe og mase med en gang, og håper i det lengste... Men da var det på tide å ringe og purre. Saken ble sjekket hos apoteket, og det viste seg at den medisinesken som skulle til meg, hadde bilbudet enda ikke hentet! Jeg lot apoteket forstå at jeg var litt skuffet, jeg innrømmer det. Men det høres ut som feilen lå hos Bring og ikke hos apoteket. Men det var kanskje en kommunikasjonsfeil et sted mellom dem, jeg vet ikke.

Enden på visa, var at etter at saken ble purret opp av apoteket kom det endelig medisinlevering til meg - litt over klokken 17.30! Så du skjønner kanskje at det har vært en litt lang  dag. Og når jeg går rundt og venter på noe viktig får jeg ikke ro til å starte med andre ting. Da budet kom fikk jeg høre at det hadde vært mye kø, og ja selvsagt, det var jo ettermiddag og vel så det! Selvsagt, det kunne vært verre. Glad det ikke var siste dag før påskeferien, det hadde stresset meg enda mer. Men så hadde jeg nok passet på å bestille før det!
Påskekyllinghistorie fra virkeligheten.
Tidligere bloggpost om
kyllingklekking.

Jeg benyttet i allefall ventetiden med å se på noe hyggelig på nettet - ettersom radiokanal P4 hadde kyllingklekking med rugemaskin i studio, og sendte direktefilm på nettsiden sin! Veldig artig! (Ser at innlegget er slettet hos dem i ettertid) Som jeg tidligere fortalte i min bloggpost Påskekyllinghistorie fra virkeligheten for noen år siden, har jeg også vært med på tilsvarende da jeg arbeidet i barnehage. Kjempeartig at jeg fikk snudd denne kjedelige dagen i dag litt slik at jeg likevel fikk noe hyggelig ut av den!


Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)