fredag 31. juli 2020

Medisinske skippertak og gode hjelpere.

Så hva har jeg holdt på med etter at jeg kom hjem fra ferien min i Nord-Norge

Her har det vært en del forefallende kontorarbeid, blant annet hang jeg litt etter når det gjelder innsending av medisinrapporter om hjemmetransfusjonene. Jeg satt til langt på natt med dette for et par dager siden. Det er en jobb som er helt nødvendig, men som jeg dessverre har lett for å utføre på skippertak-måten. Derfor hoper det seg opp, og blir enda mer omfattende enn det trenger å være, når jeg først tar tak i det. Her trengs det skjerping av rutinene.

Jeg har hatt besøk av familiemedlemmer med jevne mellomrom denne uken. Søsteren min og hennes mann har vært så greie å vaske og beise verandagulvet mitt, i flere omganger. De var her i går, og de var her  i to omganger i dag. Det var de som for noen år siden lagde det gulvet, så det er jo kjempehyggelig av dem at de følger opp med oppdatering!


Bilen min står stille igjen, så jeg får se etter hvert om jeg tilkaller bilhjelp. Jeg trenger ikke hc-bilen akkurat denne helgen, så jeg tenker jeg lar det være til mandag.... Og når det gjelder bilen, så tok søsteren min likegodt og vasket den også, når hun var så godt i gang... Det er ikke måte på så mye de har fått utrettet. Jeg er heldig som har så gode hjelpere rundt meg!


Ellers så har jeg fått lest litt korrektur på noen manuskapitler og gått inn og rettet opp feilene i manuskriptet. Og mer skal det bli! Jeg opplever at hvis jeg har vært borte fra manus noen dager, krever det gjerne litt ekstra å komme inn i det igjen. Men det tar kortere tid for hver gang.


 Takk for at du følger bloggen min!


 --------------------------------------------------------------------------------------------

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?