lørdag 25. desember 2021

Julehilsen, og endelig litt internett.

Riktig god jul til deg som leser! Denne bloggposten skrives fra Vestby, hvor jeg har tilbrakt julaften. Hjemme sviktet internett for noen dager siden, og da er det jo ekstra stas å være på besøk andre steder!

Like før jul drakk jeg kaffe med tanten min på Manglerud senter, etter at jeg hadde tatt julens hårklipp hos frisøren. Da vi satt og spiste, kom selveste julenissen forbi, og jeg måtte selvsagt benytte sjansen til å få tatt et bilde med han.

Ellers må jeg jo si at dette har vært et rart år. Rart som det forrige på grunn av pandemien. Men mye av året har bestått av å skrive ferdig bokmanuset mitt før innsending, og det tok mye lenger tid enn jeg trodde. Jeg følte hele tiden at jeg måtte prioritere skrivingen, og utsette både det ene og det andre. Og det er ikke alltid like lett. Det var ikke helt bra, men jeg følte bare at det hastet veldig å få dette ferdig nå. Jeg tror jeg har noen venninner som lurer på hvor det ble av meg.

Dette er også første året jeg ikke har sendt ut julebrev på mail, som jeg har hatt som tradisjon i alle år.

Men du som har fulgt bloggen min vet jo at jeg har fått vært på ting i år også, blant annet var jeg  i Nord-Norge i sommer, og på hyttetur i høst. Det var verdifulle avbrekk i manus-skrivingen.

Jeg håper at alle har hatt en flott julaften og fine førjulsdager. Jeg ønsker leserne mine en fin romjul, så høres vi vel snart igjen. Hvordan har din jul vært?

 Takk for at du følger bloggen min!


 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?