onsdag 6. april 2022

Hyggelig tilbakemelding på dikt i dag!

Hyggelig å bli kontaktet om diktet mitt!
Jeg er veldig inspirert i dag også! 

I dag fikk jeg en mail fra ei som lurte på om hun kunne bruke diktet mitt "Tusen tårer" i en begravelse hun skal i.

Det er jo bare hyggelig for meg at diktet kommer til nytte, selv om det selvsagt er en veldig trist setting. Det svarte jeg henne også. Det er veldig hyggelig å bli spurt, jeg ble glad for det!

Det er ikke første gangen jeg får mail fra ukjente med spørsmål om å få bruke akkurat det diktet, selv om det er en liten stund siden nå. Jeg fortalte om det for eksempel i Diktet mitt ble lest opp. Håper at det er greit for hun som kontaktet meg i dag at jeg viser dere mailen, men jeg har selvsagt fjernet hennes navn og mailadresse.

Jeg tror det får bli alt for i dag, jeg må tilbake til bokmanuskriptet mitt en snartur, før jeg tar kvelden. Vi høres!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre, og jeg blir glad hvis du vil kommentere!

Takk for at du følger bloggen min!

#grojeanettesdikt 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Det er jo en trivelig anerkjennelse :)

    SvarSlett
  2. Ja, det er utrolig hyggelig å høre at diktet blir lagt merke til og kommer til nytte! :-)

    SvarSlett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?