torsdag 18. mai 2023

Mye hyggelig rundt syttende mai.

Syttende mai 2023.
Syttende mai
2023.
Også den siste uken har det vært mye manuskorrektur, men jeg har da greid å få vært med på noe sosialt også. 

Mandag var det hyggelig grillsamling i borettslaget, utenfor blokken. Det er første gangen vi har hatt akkurat det. Veldig hyggelig å treffe  naboene på andre måter enn kun generalforsamlingen eller i forbifarten! Dette kan gjerne gjentas neste år også!

Dagen etter var det hyggelig å være tilskuer til det lokale sekstende mai-toget. Jeg hadde vært ute og handlet, og var nettopp kommet hjem da det tradisjonelle toget kom forbi. Som tidligere fortalt er det alltid hyggelig å se dette toget, da jeg som tidligere førskolelærer har vært med å gått i sekstende mai-tog selv.

Syttende mai ble feiret på tradisjonelt vis hos tanten min på Lilleaker. Vi var ni personer til bords, koselig som alltid! Det ble ikke det helt strålende varme været som nasjonaldagen i fjor, men helt fint likevel!

Håper at du som leser også har fine dager!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)