lørdag 12. oktober 2024

Tid for vaksiner og litt mer.

De siste dagene har det blitt noen oppdateringer av helsen, ettersom jeg har tatt både influensavaksine og Korona-vaksine hos fastlegen.

Jeg har jo vært mye syk i både sommer og i høst, at jeg tenker at det var lurt å gjøre. Selv om jeg har vært syk, er det gjerne andre virus jeg vil bli skjermet mot nå enn de jeg allerede har hatt, tenkte jeg. For nå er jeg lei av å være syk!

Jeg har også endelig fått gjort meg ferdig hos tannlegen for denne gangen. Var jo hos tannlegen før jeg reiste til Spania, men ble ikke ferdig og fikk en ny time. Men den timen måtte utsettes fordi jeg var dårlig. Jaja. Nå er det i allefall et avsluttet kapittel.

Det var forresten litt spesielt at alt skulle skje samtidig. Fastlegen og tannlegen holder til i det samme bygget, og i samme etasje. Jeg hadde time hos fastlegen sent torsdag ettermiddag, og tannlegetimen min var fredag formiddag. 

Jeg burde nesten tatt det hele samtidig, he he. Men det var ikke mulig å få velge tid til vaksinen. Tannlegetimen var jeg også ivrig etter å få overstått siden den allerede var utsatt fra før, ellers kunne jeg kanskje ha utsatt den enda litt til, for å eventuelt få spredt disse timene litt mer. Begge deler krever uansett forbehandling med blødermedisin her hjemme. Veldig glad for å være ferdig med begge utfordringene nå.

Hvis du skal ta vaksine eller gå til tannlegen, så må du ha masse lykke til med det! :-) 

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

 Takk for at du følger bloggen min!

#helse #blødersykdom 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noen tanker om dette blogginnlegget?