tirsdag 19. november 2013

Enda mer hestemimring...!

Nei og nei og nei. Har du sett på maken til mimring, da! Jorden kaller!Etter en del surfing og jobbing for å finne et egnet julebord-sted til ULFF for årets julehappening, skrive noen mail og annet forefallende arbeide, stakk jeg innom Facebook en tur. Hadde tenkt jeg skulle gå og legge meg tidlig i kveld, men så at folk fra det eviggrønne sommerparadiset Hemsedal Hestesenter hadde lagt ut informasjon om at nettsidene deres var oppdatert med nye bilder. Så, hm... ja, jeg ble sittende å se på alle de fantastiske naturbildene med hester og ryttere på tur. Og jeg får jo aldri nok jeg vet du, av de morsomme, vakre og spennende bildene av hester i den store elven, i flokk og følge, i galopp og så videre, så jeg ble sittende og se og se og se og tenke tilbake til alle de stedene turen har gått innom; Lykkja Feriesenter, Oset høyfjellshotell, Gomobu Fjellstue, Fossheim Turisthotell

Og bildene, de kom som lysbildeserie, jeg trengte ikke klikke på dem en gang! Drømmer meg stadig tilbake, blir jo aldri ferdig med det stedet! Jaja, klokken er mange, må nok gå og legge meg, her blir det jo bare mimring! Jeg håper de personene jeg traff på disse geniale og helsebringende hesteturene for mange år siden vet hvor stor pris jeg satte på dem, og at jeg fremdeles lever på fantastiske minner!

Apropos det... Jeg skrev en gang en liten tekst, eller et lite essay om hestemimring, du kan lese det her; Galopperende feriedrøm.
Ordbruken til Gro Jeanette er avslørt av Wordle!
Jeg må gå og legge meg. Garantert. Sov godt! Og trenger du noe å fundere på i mellomtiden, er dette iflg. Wordle et bilde av de vanligste ordene som er omtalt i  hestekapittelet mitt - ikke i bloggen, men i boken min.

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)