søndag 2. juni 2013

Spennende jentekveld i Oslo.

Klar for jentekveld i Oslo.I går, med den fine sommerdatoen 1. juni, var jeg på utdrikningslag for An, en av mine aller beste venninner som jeg ble kjent med på Rosenvilde videregående skole, helt tilbake i 1988!

Vi tilbrakte noen år på hver vår kant på et tidspunkt, men fant tilbake til hverandre i 2007. Så nære venninner som vi var på videregående og i mange år fremover (Les: Bestevenninner på heltid i fem år) finner ALLTID tilbake til hverandre, og i "pausen" var jeg alltid sikker på at vi kom til å finne hverandre igjen! Jeg kommer alltid til å huske det spesielle øyeblikket i 2007, da vi endelig hadde avtalt å møtes på en restaurant i Oslo. Det er et flott minne! Men tilbake til hennes utdrikningslag og nåtiden.


En av de tingene som skulle skje før undertegnede og de andre gjestene ankom leiligheten, var at den kommende bruden og forloveren hennes skulle ha Spa-behandling om morgenen. Før de kom tilbake til leiligheten, møtte vi andre opp hjemme hos henne. Vi fikk oss et glass Champagne, og lukket oss inne på badet, så hun ikke skulle se oss med en gang. Da den kommende bruden ankom hjemme, trodde hun at hun skulle hjem og slappe av, stille og rolig sammen med forloveren sin. Vår hemmelighet visste hun ingen ting om, og ble både overrasket og glad. Nok et flott øyeblikk å ta med seg :-)Etter Champagne-lunsjen og diverse andre overraskelser, kom karaoke-taxien som var bestilt og hentet oss. Den fraktet oss ned til den indiske restauranten New Delhi i Oslo sentrum, etter mye sang og moro. Etter siste opptelling var vi vel åtte jenter med på laget. Vi ankom restauranten, hvor det var bestilt bord. Der spiste vi en bedre middag, og fortsatte laget et annet sted etterpå.

En ting jeg husker godt fra slutten av utdrikningslaget til venninnen min, var at noen av oss ville ha nattmat, og jeg spiste Sushi for aller første gang! En av venninnene mine viste meg hvordan jeg skulle gjøre det, for selv hadde jeg jo ikke anelse!

Fotoet er fra Champagne-lunsjen hjemme hos An. Jeg gjør det litt anonymt her uten deltakere på bloggen min, da jeg synes det er greiest. Jeg er også invitert i bryllupet, og gleder meg veldig!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.