mandag 29. juni 2015

Skalldyrforgiftning, familielag og skriving.

Det blir mye på bloggen om skribentliv og sommerprosjekt for tiden, ser jeg! Men så skal en jo skrive om det som skjer, skal en ikke det da?

Det er mange andre ting som skjer også altså. Jeg var litt utafor noen dager fordi jeg har vært dårlig. Det hele startet med at jeg hadde familiebesøk på St.Hans-aften. Det var en fin dag, været var mye bedre enn varslet, faktisk. Jeg hadde kjøpt noen veldig flotte reker (trodde jeg) av fiskebilen, men jeg greide faktisk å bli
skalldyrforgiftet!

Like etterpå hadde jeg noen blødningsproblemer relatert til blødersykdommen min, som heller ikke var noe moro. Det ble litt mye på en gang.


Men det har vært fine dager også da. Lørdag hadde jeg familiebesøk, og da var været så fint at vi satt på verandaen og spiste lunsj. Søndag var jeg i et annet familielag hjemme hos mamma, til middag. Veldig koselig det også.

Ellers har det vært skriving og atter skriving. Litt av mange ting, men mye skriving.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)