mandag 16. desember 2019

Endelig fungerer bilen igjen...

For noen dager siden fikk jeg bilhjelp hjemme. Dette skjer vel omtrent hvert år, det er i hvertfall ikke langt i fra. Det er ikke alltid jeg skriver om det her heller. Ikke spesielt moro når det skjærer seg med bilen, men godt jeg vet hvor det er hjelp å få. Klokken var blitt tre da de kom i dag, og jeg hadde ventet en stund, men han som var her greide å få start på bilen, heldigvis. 

I dag har jeg vært på kjøpesenter og handlet, og bilen oppførte seg eksemplarisk - endelig! Jeg må si det var godt å få den i gang igjen!

Almanakk-innlegget mitt fra sist gang falt kanskje litt utenfor bloggtemaene mine, men siden jeg ikke hadde nevnt den noe særlig tidligere, tenkte jeg det kunne være relevant for skrivingen å få det med. Og nei, jeg har ikke mottatt noe for å skrive om den saken, hvis du skulle lure på det.

(Dette blogginnlegget er oppdatert med nytt innhold.)


Takk for at du følger bloggen min! 

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)