fredag 24. april 2020

Snart tilbake til normalen igjen?

Kaffekos på verandaen.
Kaffekos på verandaen.
Den siste uken har enkelte ting så smått begynt å komme på plass igjen etter korona-krisen. Det er som om samfunnet langsomt våkner igjen. Altså, ting er fremdeles annerledes, og vi må jo fortsatt være forsiktige. Men det har så smått begynt å normalisere seg litt. Jeg hører mer og mer om ting som starter opp igjen nå for tiden.

Jeg fikk som sagt vært på hjulskift med bilen i sist fredag, litt senere enn vanlig. Jeg fikk også innkalling til tannlegen for noen dager siden, også det senere enn vanlig prosedyre. Timen passet ikke helt, så den er allerede endret til en annen dag samme uka. Jeg har til og med våget å gå i butikken, he he… Jeg har jo stort sett bare handlet matvarer via internett den siste tiden. Selv om jeg altså gjorde mye av det fra før også.

I går hadde jeg besøk av søsteren min. Hun hjalp meg med noen ting her hjemme, og så drakk vi kaffe ute på den solrike verandaen min. Veldig koselig. Litt dårlig bilde jeg tok, men det får gå... Fint vi benyttet oss av den fine dagen, ettersom det er kjøligere i dag.


Denne uken har det vært litt mye praktisk, så nå er jeg klar for mer skriving i helgen! Jeg skal fortsette der jeg slapp med å gjøre litt endringer i manuskriptet, som jeg begynte å snakke om i blogginnlegget Vurderer å flytte på et kapittel. Det kommer snart mer om dette.

Hva gjør du i disse korona-tider?

Riktig fin fredag og helg! :-) 


Takk for at du følger bloggen min!


-------------------------------------------------------------------------------------------- 


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)