tirsdag 17. august 2021

Hvis jeg snakker om andre prosjekter...

Fotoprosjekt på gang...
Fotoprosjekt på gang...
Kanskje våkne lesere har lagt merke til at jeg ikke har nevnt spesielt mye om manus-skriving i det siste? Jeg forteller dere jo ganske mye, men ikke alt.

Jeg jobbet veldig mye med manuskriptet mitt før jeg reiste nordover på sommerferie i begynnelsen av august. Ja, så mye at jeg kom til et punkt hvor jeg følte meg ganske så utslitt. Men så visste jeg at nå er jeg temmelig nær innsending, og det motiverte meg ganske mye. Det ble dermed mye manusredigering til langt på natt. 

Jeg vurderte å skrive på bloggen den gangen at dersom dere ser at jeg begynner å snakke om innliming av bilder i fotoalbum nå snart, som var mitt neste planlagte prosjekt som jeg skulle drive med i mens jeg ventet på svar, ja da betyr det at manuskriptet er sendt inn til forlag.

Jeg skrev aldri den bloggposten. Grunnen var at jeg følte det ville bli et litt for stort press på meg selv, om at jeg måtte fullføre innen en viss tid. 

Men nå er endelig alle bildene limt inn i album, og det er jeg veldig glad for!


Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

3 kommentarer:

  1. Oi! Men betyr det... at du har sendt inn manus og nå har limt inn bilder mens du venter på svar??? Så spennende! Det kan vel fort ta noen uker å få svar, så du rekker kanskje noen bilder fra siste ferietur også :) ?

    Krysser fingre og tær, og om du ikke har sendt manus fra deg så er det vel like før...

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar! Ja, manuskriptet ble endelig sendt inn til forlag for en stund siden. Det var en god følelse, og jeg drøyet litt med å nevne det her. Måtte liksom fordøye det selv først... Jeg skal si litt mer om dette på bloggen snart.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)