onsdag 29. juni 2016

Artikkel om min medvirkning i boken Turen jeg aldri glemmer!

Kjære leser!

Husker du at jeg nevnte her på bloggen min for en stund siden at et blad skulle lage en sak om historien jeg fikk utgitt i Turen jeg aldri glemmer på Cappelen Damm? I dag dukket dette bladet opp i postkassen!

Du verden for et hyggelig oppslag i bladet Blødernytt utg. 2/2016, som er utgitt av Foreningen for blødere i Norge. Jeg føler at jeg må presisere at jeg jo kun er medforfatter i boken men med mitt eget kapittel, min egen historie "Utfordrende ferie på hesteryggen". Mer om min medvirkning i boken kan du lese et annet sted på bloggen som jeg har lenket til. Artikkelen som kom i Blødernytt ser du her;


rtikkel i Blødernytt om min medvirkning i boken Turen jeg aldri glemmer.
Omtalt i blad: Bladet Blødernytt nr. 2/2016 hadde en fin
artikkel om utgivelsen av min historie i boken "Turen jeg aldri glemmer"!

Tusen takk til redaktøren i Blødernytt, som fikk dette til å bli en så fin sak :-) Jeg må jo innrømme at utgivelsen av denne historien rundt hesteferie kontra sykdom føles veldig personlig, og fremdeles føles som en stor seier!

Det sto faktisk enda mer om meg i det bladet, i forbindelse men en litt annen men likevel liknende sak. Når det gjelder den andre artikkelen jeg var omtalt i, så vil jeg komme tilbake til det i et senere blogginnlegg. Men veldig fornøyd med artikkelen som er avbildet her. Blir dette lesbart, tro? Hvis ikke; her kan du lese artikkelen i større versjon!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Dette var jo et superfint oppslag! Og vet du hva, jeg hadde selvsagt lest det før jeg kom til lenken om at det ligger ute i en mer lesbar versjon, hehe. Håper virkelig at medvirkningen gjør det lettere å få gitt ut hele manuset ditt senere. det må jo ha en stor verdi å kunne henvise til denne utgivelsen.
    God helg! Jeg er fornøyd med gråværet, da får jeg skrevet mer inne :)

    SvarSlett
  2. Hei, og tusen takk for hyggelig kommentar! Ja, jeg var veldig fornøyd med denne, hyggelig at de ville skrive om min medvirkning i den boken. Men det var jo en ganske relevant sak for dette bladet også. For meg er det flott med litt omtale av min tekst i boken, og det var jo også veldig relevant for temaene på bloggen :-)

    Flott at du greide å lese artikkelen på bloggen, da. Jeg var litt usikker på om folk greide det, og syntes det derfor var greit å lage den litt større eksternt. Greit med gråvær innimellom ja, bare det ikke varer for lenge av gangen :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)