lørdag 10. september 2016

Snart enda en bokfest!

Kjære leser!

Nå har jeg fått enda mer informasjon om bokfesten jeg skal på om en stund. Det har jo vært flere bokfeiringer de siste månedene etter at boken kom ut, selv om to av dem var i privat regi; en slippfest med familien, og deretter en feiring med venninner. Og selvsagt den store forlagsfesten jeg var på hos Cappelen Damm for litt under en måned siden. Men, den festen som kommer nå skal jo være et mye mindre og lukket arrangement. I alle fall var det sånn jeg opprinnelig trodde det skulle være.

Jeg har imidlertid nå fått vite at arrangementet er todelt. Del 1 er et foredrag om boken Turen jeg aldri glemmer, dette er et åpent arrangement som alle som vil kan melde seg på via Facebook.

Del 2 er det lukkede arrangementet. Der er det kun bokens medforfattere og spesielt inviterte som kan delta.
Gleder meg uansett masse til bokfeiring!


Fortsatt fin helg!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?