fredag 25. mars 2022

Medisinske oppdateringer og utfordringer.

Det har vært litt å drive med denne uken også. Den første dagen handlet om etterarbeide og å blogge om Kiel-turen

Dagen etter hadde jeg satt av til å ta en skikkelig oppdatering når det gjelder medisinskjemaer fra de siste tre månedene. Det skal gå greit med tre måneder, men jeg følte at jeg var litt på etterskudd. Men det er kanskje bare min opplevelse av det, jeg vet ikke. Men dataprogrammet jeg bruker til dette arbeidet, motarbeidet meg litt. 

Da jeg hadde skrevet inn et batchnummer og skulle lagre, så nullet kolonnen seg helt ut, og batchnummeret måtte tastes inn om igjen. Det samme skjedde da jeg skulle oppgi medisinnavn. Merkelige greier. Utrolig nok fikk jeg sendt inn det hele dit det skulle til slutt, men jeg styret veldig med det, og sa fra om det i mailen jeg sendte sammen med skjemaet til Rikshospitalet. Bare sånn at de skulle være klar over det hvis noe manglet eller noe. Jeg sendte også en melding inn til de som styrer med det dataprogrammet, og sa fra om feilen.

Onsdag styret jeg også veldig her med noe annet helserelatert. Jeg forsøker å få en time til fysioterapi, på samme sted som jeg gikk for noen år siden. Da jeg ringte, traff jeg en automatisk telefonsvarer som ba meg sende en mail i stedet. Helt greit, jeg synes ofte det kan være mer ryddig å skrive, så da gjorde jeg det. 

Jeg fikk svar på mailen min dagen etter, om at de har 6-8 ukers ventetid, og at jeg kunne sette meg på ventelisten. Så da gjorde jeg det. Ting tar tid. Det viktigste akkurat nå, var å etablere kontakt. Det ble litt mailing frem og tilbake om dette onsdag og torsdag.

Og bokmanus-skrivingen? Jeg tok meg en liten pause denne uken, og syntes at jeg både trengte og fortjente det. Men jeg er straks tilbake nå, greier ikke å være borte for lenge av gangen!

Hvordan går det med deg, og hva driver du med for tiden?

Kanskje du også vil lese mitt blogginnlegg for et år siden; Evigvarende manus og fiktive navn


 Takk for at du følger bloggen min!
 
 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?