onsdag 12. mars 2014

Tør snart ikke åpne postkassen eller sjekke e-post mer...

Siden sist har jeg nok vært mest opptatt med ULFF og ULFF-blogger, hvor jeg har skrevet noen nye innlegg, blant annet Papirarbeid og kaffe i solen. Finværet fortsetter, og det gjør godt. Dagen i dag har gått med til å forbedrede styremøte i ULFF på Skype, veldig grei møteplass det, i grunnen!

Har ellers flere ting jeg tenkte jeg skulle få gjort, men som er utsatt noe, blant annet en bok jeg leser og som jeg tenkte å få lest ferdig etter hvert. Tittelen er Brev til en ung forfatter. Det var jo egentlig ikke meg selv jeg tenkte på, men heller det at den må da være midt i blinken for skribentnettverket. Men forlaget jeg sendte mitt eget bokmanus til for en måned siden har jeg ikke hørt noe fra. Skulle gjerne vært en flue på veggen der i gården... Tør snart ikke åpne postkassen eller sjekke e-post mer, he he...


Det er mange andre ting som skjer også. Jeg har fått vite at jeg får en ny nabo, som jeg faktisk kjenner fra før! Det vil si, jeg kjenner egentlig andre fra familien hennes enda litt bedre enn jeg kjenner henne, men likevel. Litt artig, det der. Hun har overtatt leiligheten allerede, og er i ferd med å flytte inn.


Jeg lover å skrive mer en annen dag:-)


Takk for at du følger bloggen min!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hehe, en ting er å åpne postkassen, en annen å åpne brevet (eller eposten) :D Det er sikkert slitsomt å gå der og vente på svar, ja. I gamle dager var det nok enklere, da var det jo bare postkassen, og ev. postbudet, som var skummelt. Nå er det både postkasse, pc, mobil og ev andre duppeditter hvor en melding fra forlaget kan dukke opp. Ikke lett å slappe av, da! Artig med kjent, ny nabo, kjekt med hyggelige naboer!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg forsøker å være tålmodig når det gjelder forlaget, må jo nesten bare det. Sånn er det bare. Håper jo i det lengste... I hvertfall hadde det vært hyggelig med en skikkelig (og saklig) tilbakemelding, ikke bare "Takk for lånet"... Men vi får se.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)