mandag 26. januar 2015

Nye reoler, og god hjelp fra familien!

Ny tidsalder hjemme;
nye reoler!
(Foto: G. J. Nilsen)
Sist fortalte jeg deg om den gamle reolen min, som jeg har hatt siden år 2000.Nå er den byttet ut med nye hyller og TV-benk! Jeg har tenkt på det lenge, men nå er det i hvertfall i orden, som du ser av bildet under.
Tusen takk til familien, for veldig god hjelp! Det var lørdag som opprinnelig var satt av til dette. Veldig flink og koselig familie jeg har! Jeg overlot monteringen til dem, selv stekte jeg vafler til lunsj, i tillegg til at jeg holdt kontakten med folk som svarte meg på Finn.no og som var interessert i å overta de gamle trehvite møblene. Det dreide seg om min gamle reol som jeg har fortalt om før, pluss en kommode og en et CD-reol. Jeg hadde to CD-reoler, men den ene har en nabo overtatt.

Etter at monteringsarbeidet av de nye reolene i stuen min var godt i gang og vaflene spist, ble det klart at familien skulle komme tilbake neste dag for å gjøre seg ferdig. På veien ut traff de to personer som skulle hente mine gamle møbler.

Det ble litt travelt her på lørdag, så jeg glemte helt alt som dreide seg om forebyggende medisinering. Det endte med at jeg måtte ta lørdagsmedisinen søndag formiddag, rett før familien kom tilbake. Det var helt greit i og med at det kun var forebyggende, men da må jo videre medisinering forskyves noe. Selv om man driver med helt konkrete og kanskje spennende prosjekter, må man ikke glemme å holde helsen ved like og ta medisinering på alvor.

Uansett, søndag ble det sving over sakene hva gjelder møbler, og det ble veldig bra! Jeg er ikke helt ferdig med å innrede reolene enda, foreløpig måtte jeg bare lesse inn for å få hauer av bøker og musikk inn omtrent der de skal være. Bøker skrevet av skribentvenner og mine egne bidrag til litteraturen fikk egen plass, det samme fikk skribentlitteratur (bøker om det å skrive), og så videre. Veldig fornøyd! Skal sortere enda mer etter hvert, det er flere ting fra andre reoler som skal byttes ut med ting som står her også. Det går seg til!


Takk for at du følger bloggen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)