onsdag 22. mars 2017

Nabobesøk og vårstemning.

Kjære leser!

I dag har jeg vært en liten tur hos naboen. Hun har nettopp hatt bursdag, så jeg hadde med en liten hilsen til henne; en Harmoni håndkrem kjøpt på Vita, og et sett med tre leppepomader. Sånn i tilfelle du skal ut og handle gave til noen og trenger inspirasjon og gavetips til en som har alt:-) Det er i alle fall noe man gjerne har bruk for. Koselig å sitte på kjøkkenet hennes med en kopp kaffe og skravle litt!

Jeg hadde hjemmehjelp på mandag, tror ikke jeg sa det. Det var helt greit det altså, ikke stort å fortelle som du som leser ikke vet fra før, det er fremdeles like usikkert hvilken hjemmehjelp som dukker opp, selv om de i det minste er blitt litt flinkere til å ringe før de kommer. Og jeg tenker at sånn som det er blitt, må jeg må nok bare være glad det kommer noen. Og det er jeg, selvsagt!

Og ja, vårblomstene jeg fikk av søsteren min for noen dager siden har sprunget ut. Du kan se den oppdaterte versjonen her;


Påskeblomst.
De vårlige blomstene mine har sprunget ut, og gir
en god porsjon påskestemning!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?