onsdag 26. august 2015

Opprydding i upubliserte blogginnlegg.

Kjære leser!

Jeg går igjennom gamle bloggposter, deler litt her og redigerer og oppdaterer litt der, når jeg ikke har så mye spennende å fortelle her på bloggen. Hadde besøk av hjemmehjelpen i går, og familiebesøk i dag.

Det går egentlig ganske bra med bloggingen nå, men jeg tenker ofte at jeg skulle vært litt mer modig. Det gjelder på bloggen som i det virkelige livet. Men ja ja, sånn er det. Nettopp derfor har jeg gått igjennom påbegynte blogginnlegg for å se om jeg hadde noen som jeg ulike grunner ikke hadde publisert ennå. Noen utkast kopierte jeg over i en ekstern mappe for kladdelementer et annet sted på PC-en, og slettet dem fra selve bloggen. Dette fordi jeg visste at jeg uansett ikke kom til å bruke disse enda, men også for at jeg da ville få litt bedre oversikt over innlegg jeg driver med nå. Rydding kalles det visst. Tenker også at det kan være bra for bloggen (og meg selv!) at jeg kvittet meg med det jeg uansett ikke hadde til hensikt å bruke på en stund.


Så, nei da. Jeg hadde nok ikke glemt disse blogginnleggene. Ikke helt. De var bare blitt liggende på vent, blant mange innlegg som ikke var like gode. Så etter opprenskingen i kladdelementene, sitter jeg igjen med et par upubliserte blogginnlegg her, som jeg tenker at jeg absolutt bør publisere og utfordre meg selv litt mer. Snart! Følg gjerne med :-)


Takk for at du følger bloggen min!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)